Duże firmy zazwyczaj zobowiązane są do przeprowadzania okresowych konferencji, na których klienci, czy akcjonariusze informowani są o aktualnych postępach, stanie przedsiębiorstwa czy inwestycjach i planach na przyszłość. Niewielkie firmy też co jakiś czas (przynajmniej niektóre) mają okazję do zorganizowania takiego wydarzenia. Wiadomo w mniejszej skali. Na pewno w innym celu niż duże korporacje. Wiele firm jednak takich okazji nie będzie miało nigdy. Jednak skupmy się na firmach, które będą musiały się wykazać podczas organizacji takiego wydarzenia. Profesjonalnie zorganizowana konferencja ma niebagatelny wpływ na wizerunek i PR firmy. Co za tym idzie może być częścią szerokiego planu marketingowego? Dlaczego – jeżeli wszystko dobrze pójdzie to odbiór firmy będzie pozytywny, być może nie będzie wielkiego wpływu na wzrost sprzedaży. Jednak jeżeli okaże się, że nastąpi jakaś wpadka, czegoś nie dopilnujemy prawdopodobieństwo, że sprzedaż spadnie jest już dość duże. Dlatego należy dopilnować wszystkiego i być gotowym na wszelkie możliwe wydarzenia. Poniżej kilka wskazówek.