Każdy teoretyk z zarządzania stwierdzi, że to pochwałę czy awans docenią wyłącznie najlepsi. I to jest właśnie ta różnica, która pokazuje, kto zasłużył na nasze uznanie. Każdy kierownik też musi wiedzieć, że jedną z tych czynności, które koniecznie muszą zostać wykonane przez pracownika w ramach pracy jest stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych. Rzeczą bez znaczenia wydaje się być także to, że jest to jeden z elementów decydujących o zadowoleniu pracownika z samego siebie. Bez względu na to, czy jesteśmy zainteresowani korzystaniem z tych wiadomości ,czy dalej twardo stoimy przy swoim- dodatkowy zastrzyk wiedzy jeszcze nikogo nie zabił! Wszak informacje, które uzyskasz kiedy udasz się na dwie, trzy konferencje będą w stanie zbudować w twojej głowie wizję zupełnie nowego przedsiębiorstwa. W końcu, pracownik może dowie się czegoś nowego. Być może pozna pewne sekrety sukcesu, które zdecydowanie przybliżą g odo następnego awansu i stanowienia prawdziwie dodatniej wartości dla przedsiębiorstwa. Kierownik mógłby także postawić na udział w ważnych wydarzeniach na szczycie, jak konferencje i spotkania.