Najważniejsze etapy konferencji

etapy konferencjiNajważniejszym elementem konferencji jest jej rozpoczęcie. Staraj się zacząć ją mniej więcej o zaplanowanej godzinie, w innym wypadku ludzie od razu dostrzegą opóźnienie i zaczną zastanawiać się, co było jego przyczyną. Możliwe, że poczują się obrażeni tym faktem, co poskutkuje brakiem ich obecności na następnych zebraniach, a pamiętaj, że Twoim zadaniem jest danie z siebie wszystkiego, nie stracenie klientów. Jeżeli zaczniesz konferencję o czasie, na pewno to docenią i obdarzą Cię szacunkiem. Pamiętaj – nawet, jeżeli wśród uczestników spotkasz swoich bardzo dobrych znajomych, przyjaciół, nie traktuj ich przesadnie wyjątkowo. Łatwo wtedy zapomnieć się, zacząć mówić specyficznym językiem, znanym tylko Waszej dwójce. Takie zachowanie sprawi, że inni goście poczują się mniej ważni, lekceważeni. Dlatego musisz zapewnić wszystkim zaproszonym osobom indywidualne powitanie. Nie zapominaj o umiarze, który jest bardzo istotny przy powitaniu. Gdy wielki dystrybutor przyprowadza ze sobą gości, nie osaczaj ich swoją osobą. Przywitaj się, poznaj ich firmę oraz imiona. Staraj się naturalnie zapytać o imię, którym potem będziesz daną osobę nazywał, tak, by czuła z Tobą jakąś więź, wiedziała, że starasz się ugościć ją, jak tylko możesz najlepiej. W ten sposób sprawisz, że wszyscy poczują się wyjątkowi i od razu pozytywnie nastawieni na ciąg dalszy wydarzeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *