Witajcie w ten pochmurny dzień. Trochę pogoda nie sprzyja. Co to oznacza dla nas, obiektu, który posiada sale konferencyjne i realizuje biznesowe spotkania, szkolenia oraz różnego typu konferencje. W sumie nie wiele, chyba, że tak jak dzisiaj – zajmujemy się obsługa wydarzenia w plenerze. Oczywiście byliśmy na to przygotowanie, sprawdziliśmy jaka czeka nas pogoda. Wszystko trzeba było przygotować tak aby mimo deszczu wszystko się udało. Odpowiednie namioty, baldachimy rozwiązały sprawę. I teraz uwaga, wracając do naszego cyklu jakości, jaki to ma z tym związek. Klient był przekonany, że pogoda zepsuje wszystko, wiadomo winił aurę, był zasmucony. Jednak kiedy zaproponowaliśmy rozwiązanie jak można się zabezpieczyć widać było jego zadowolenie i zachwyt tym, że o tym pomyśleliśmy. Jako organizator spotkań biznesowych musisz wyprzedzać rzeczywistość i być przygotowanym na różne scenariusze. Klient w ogóle nie wiedział, że jest taka możliwość i był pozytywnie zaskoczony kiedy uświadomiliśmy mu, że wszystkim się zajmiemy i damy radę. Wydarzenie się udało. Klient był zadowolony. Zaskakuj pozytywnie klienta, jest to ważne dla Twojej renomy Dawaj jakość, której się nie spodziewają i wszystko będzie dobrze. Pamiętaj to Ty jesteś tutaj organizatorem, Twój obiekt konferencyjny ma odpowiadać aby wszystko poszło zgodnie z planem.