W tym wpisie nie mam zamiaru wymieniać rzeczy, które mogą się stać ponieważ każdy hotelarz czy właściciel obiektu konferencyjnego powinien znać swój obiekt i wiedzieć co ewentualnie może się wydarzyć. Także jeszcze raz podkreślam, tylko kiedy będziemy gotowi na każdą ewentualność możemy podjąć się organizacji wielkich i ważnych wydarzeń. Konferencji, która okaże się klapą zniszczy nasza reputację i odstraszy kolejnych klientów, którym zależy na profesjonalnym przebiegu całego wydarzenia. Koniec końców- konferencje z udziałem przedstawicieli kontrahentów są dobrą okazją do zaprezentowania przez pracownika swoich umiejętności wygłaszania i prezentowania się przed szeroką publicznością. Nie ma to znaczenia, czy mówimy o spotkaniu przy kawie, zebraniu czy takim evencie jak organizowane raz do roku konferencje- dobry pracownik z pewnością to doceni! A wtedy wystarczy, że wskażesz mu odpowiednią drogę, a on już pociągnie cały zespół za sobą.