Wizerunek firmy organizującej szkolenia

krzeslo salaDobra jakość obsługi klienta szkoleń, czy konferencji, ma bardzo istotny wpływ na wizerunek firmy, ważne aby klient był zadowolony z jakości obsługi jak i z wyposażenia obiektu w którym znajduje się sala konferencyjna. Wszystko to ma kluczowe znaczenie w późniejszej ocenie jaką klient z pewnością wystawi obiektowy. A jeżeli będzie miał negatywne doświadczenie to jest wręcz 100 % szans na to, że negatywna opinia gdzieś się pojawi i będzie szkodziła. Także klient nasz pan, cokolwiek sobie życzy dla nas powinno być to normalne, oczywiście wszystko w miarę rozsądku, jeżeli początkowo ustaliliśmy kilka rzeczy, wydaliśmy na to spor budżet i nagle klient chce całkowitej zmiany to oczywiste jest, ze taka sprawa nie jest możliwa do zrealizowania. Wtedy trzeba wszystko klientowi racjonalnie wyjaśnić, pokazać dlaczego i co jest przeszkodą. Ewentualnie pokazać , ze taka zmiana spowoduje zwiększenie kosztów i spytać się o akceptacje nowego rozwiązania. Na rynku sal konferencyjnych konkurencja jest duża, ważne jest więc aby się wyróżnić przede wszystkim znakomitą obsługą.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *