Jakość obsługi, a marketing

obslugaWbrew pozorom jakość obsługi ma bardzo duży wpływ na marketing, dotyczy to także organizacji konferencji i szkoleń biznesowych. Warto pamiętać iż doskonała obsługa klientów, przysporzyć nam może wiele korzyści. Zwykle jest też tak, że jeżeli klient organizuje jedną konferencję czy jedno szkolenie to w późniejszym czasie zorganizuje kolejne i jeżeli wszystko załatwimy jak należy to nasze sale konferencyjne będą wtedy brane pod uwagę. Klient zadowolony z usługi może również polecić nasza ofertę innym firmom i osoba zainteresowanym zorganizowaniem konferencji. Jeżeli jakością obsługi wyróżnimy się na tle konkurencji, możemy być pewni iż nasz biznes będzie się rozwijał, a także zdobędzie darmowa reklamę, tak zwanym marketingiem szeptanym. Wszystko tutaj napisałem bardzo ogólnie, w przyszłości oczywiście kilka konkretów przedstawię, jednak najbardziej zachęcam do samodzielnego zdobywania wiedzy, czytania literatury fachowej, pism branżowych, a przede wszystkim do słuchania klientów, tego co mówią i jak komentują. Internet jest świetnym źródłem pozyskiwania wiedzy na temat oczekiwań i opinii klientów dotyczących organizacji wydarzeń biznesowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *