Przygotowanie do organizacji spotkań biznesowych. Aby zorganizować spotkanie biznesowe na wysokim poziomie, trzeba najpierw przygotować się do jego organizacji, przygotować termin, wybrać sale konferencyjne, zorganizować zespół i obsługę. Wybór miejsca to ważne zadnie, nie zawsze konferencje organizowane są w miejscu działalności firmy, często korporacje organizują kilkudniowe konferencje w obiektach znacznie oddalonych od firmy, organizując dojazd. Zazwyczaj jednak firmy ograniczając spotkania biznesowe blisko miejsca prowadzenia firmy, taka lokalizacja ma wiele zalet, zmniejsza czas potrzebny na dojazd, obniżone w ten sposób zostają również koszty, dodatkowo pozwala na lepszy kontakt z firma zajmującą się organizacja konferencji i spotkań biznesowych. Każdy musi sam zdecydować gdzie zorganizuje konferencje – oto pytanie, które zawsze nurtuje wielu właścicieli firm, instytucji finansowych, biznesowych czy naukowych, a także przedstawicieli różnego typu organizacji, które zajmują się organizowaniem tego typu spotkań biznesowych. Oczywiście wybór Sali konferencyjnej to nie jest zadanie łatwe i wymaga wiele uwagi oraz analiz.